1 december.

1 demeber och jag tycker vintern & snön borde komma nu.
jag fryser hellre ihjäl än att gå ut i den tråkiga gråvärlden.
imorgon dags för öppet hus på gkc, får väl se om jag blir mer eller mindre intresserad av det.
denna vecka blir det att flytta till gnosjö, vet inte riktigt hur jag känner för det.
har frft inte fixat det cpbusskortet.
sitter och övar på asien, kan typ alla länder med huvudstäderna? hur viktiga är dom egentligen? ;D
får väl bli inflyttningsfest snart med då,
blev sugen att gå på bio när amila snackade om en film som verkade asrolig, haha
bilddagboken är härligt pyntad nu med, själv har jag inte ens satt upp en ljusstake.
var är min dumma syster?


Kommentarer
Postat av: malin

jag lever livet i london ;D

och varför kollar du ens skolorna här?

jag visste att ni inte skule flytta!!!!

2008-12-01 @ 23:05:16
Postat av: pernilla

för pappa säger jag ska , måste ju kolla nånstans. han vet ju inget,

2008-12-02 @ 14:00:00

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback