du är min himmel,

så nu var det helg igen,
varit hela dagen i jönköping och täänkte handla lite julklappar och sånt men jag kan aldrig bestämma mig för saker.
är för kluven.
maja var här i helgen och sovde lite, kollade på idol och retade min bror som vanligt.
känndes som om du aldrig försvann.
påvägen hem från jönköping så slog det mig hur himla fint det är ute, jag mitt nöt säger ; såhär ser det nog ut i österrike.
bara för det var snö överallt och mys blir jag fördömmande haha .
och sen älskar jag att åka bil, jag verkligen gör det :D
vad händer ikväll då?
blir nog lite faddergalan kanske sen får vi väl se ,kan knappt gå utanför dörren nu i denna kylan - vill helst bara ta en stor filt och en kopp te och begrava mig själv i soffan bland 10 varma kuddar.
vaad är bestämmt för nyår? skulle kolla kläder till det idag men som sagt så kan jag aldriiiig bestämma mig så kommer gå tillbaka till samma affärer cirka 20 gånger.
förresten , när ska radion börja spela DAGENS fräscha låtar? dom nya brukar dom spela typ 2 månader efter.
och jag gillar lady gaga's pokerface.


GIVE THESE TO ME OR I WILL KILL SOMEONE!




Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback