I hate this part right here.

jag sitter för första gången och bloggar i mitt nya fula rosahjärtans rum i duma gnosjö och bara längtar hem.
när vi satt där i bilen med saker nerpackade och jag tittade på det mörka huset så stack det så hårt så hårt i mitt hjärta. detta är liksom MITT hus, jag har bott där mer än halva mitt lilla liv och jag älskar det.
hela lägenheten är bombaderad med saker och jag vill inte ens röra nåt, tänker på mitt hus.
otroligt hur man kan bli så fäst vi ett hus, men jag kommer föralltid älska hoffmansgatan 6 i hillerstorp.
men man blir väl van antar jag, är det inte så alla säger?
maja lilla maja , jag fattar inte hur du klarade att flytta så långt ifrån.
jag är en kvart från där jag går i skolan men jag bölar endå.
-
men nu, hello gnosjö.
-
KOM HEM SYSTER
-
skiver ett arbete om pakistan som jag inte alls är sugen på, ibland önskar jag man vore en häxa som kunde önska allt klart.
jag inser själv att jag ser på för mycket disneychannel med min lillasyster haha~
jao vad händer på nyår då? någon som vill fira?
jag orkar verkligen inte cykla varenda dag, jag är så bortskämd att jag bott 2 min från skolan och aldrig behövt ta min dumma läckande cykel. sen plus har jag inget lås och den lär väl bli snodd imorgon med min tur.

jag kan inte sluta le åt livet, ge mig mer citroner tack. ♥


اسلامی ﺟﻤﻬﻭرﻳہ پاکستان




Kommentarer
Postat av: Maja

Jag fattar inte heller hur jag lyckades, men dom första månadena är verkligen hämska, tro mig jag vet =/ <3

2008-12-10 @ 14:49:58

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback