Åh, mörk & dyster ?

jag orkar inget, ingenting.


sitter och tittar över lite gamlabilder på bdb, vad allt har förändrats.
eftersom min kära bror förstört min dator så sitter jag på pappas, och som ni kan förstå har inte han världens nyaste bilder.

maja, hur funkar fotoutskrivaren nu igen?
lillsiss sitter och illskrattar åt näbbdjuret perry, åh hur kul kan man ha?
en praoelev på skolan idag som pluggar till lärare lyssnade på min grupp i en diskussion och han sa, vf är du jämt så dyster och mörk?
alla andra i min grupp började skratta men jag blev skitförvånad, sen när jag frågade dom vad dom tyckte om mig blev dom tysta. omg säger jag bara, 
jag kan inte hjälpa att jag alltid tror det värsta om folk från början, dom måste växa i mina ögon.
haha så från och med nu ska jag vara positiv, 




Kommentarer
Postat av: Samir

vadå skrattade? jag skrattade inte, jag tycker du är positiv

2008-11-13 @ 17:29:43

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback