helg.

sitter och kollar på bröllop i miljonklass, oh vem skulle inte vilja ha nåt sånt. daddiiiii?
har inte mycket kvar i rummet nu, min data som inte funkar och min säng i princip.
fick reda på att GKC stod för typ gnosjökunskapscentrum idag, haha hade jag ingen aning om.
och jag har fortfarande inte bestämmt mig för vilken gymnasium jag ska gå på ..
imorgon match i nässjö, vakna typ tidigt. vill helst sova till 11 igen.
jag behöver ny musik nu, blir deprimerad av att höra musik sen typ 06.
varför är bilddagboken helt cp hela tiden?

jag är en drömmare, jag drömmer på dagen kvällen och morgonen.
drömmar bestämmer man över, dom tar inte över i huvudet. aldrig.
jag drömmer om det stora livet, det fina livet.



hur vet man?


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback