just like a tattoo, i'll always have you.

huset blir mer och mer tomt, nästa helg försvinner mestadels av alla sakerna.
allt blir tommare och tommre i mitt hjärta, jag vet inte om jag orkar med detta nu.
jag säger allt ska bli bra men jag vet jag kommer bli nedslagen, men sånt är väl livet antar jag?
jag behöver en ny mobil, jag vet inte varför men behöver. jag är en prylidiot.
fina fina nytt.
mitt huvud är som ett område efter en tromb, jag behöver verkligen skriva av mig men orkar inte just nu, måste bli pepp inför matchen vi har idag i anderstorp! :) 

sitter och lyssnar på jordin sparks- tattoo och tycker livet är skit för det mesta nu.



var är min älskling? i miss him., i need you rightnow.
bror och syster och bror och syster, vad säger ni om mig?
vad säger jag om er? ni är så långt borta men endå så nära,

nu måste jag sluta innan jag blir för tradig,
 

Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback