miteinander

jag fryser ihjäl varenda gång jag går utanför dörren, GE MIG SOMMAR
har inte orkat blogga en enda gång under helgen, hände inte så mycket, samo värnamo i  mcdonalds bla bla
maja sa jag kommer gråta när jag får min bdaypresent, är det positivt eller negativt? ;O
borde börja skriva önskelista men det blir aldrig av, vet inte riktig vad jag vill ha.
eller jo, vill ha 100 saker men inget jag dör om jag inte får. -inget jag verkligen fastnat för.
borde jag skriva lite om mig? kanske det,
jag är en 15 årig liten flicka som bor i en bonnhåla kallad hillerstorp.
soon to be 16, bildax? snart bosatt i en större bonnhåla la gnosjaa ;)
gymnasie snart, funderar på massa olika.
men man kan aldrig veta vad som står i framtiden.
jag vet inte vad ni vill att jag ska skriva så därför skriver jag bara,


låt ingen hindra dig, just live your life.-


förresten, se hur pigg jag är i spanien. jag svär, sätt mig på nåt mjukt var som helst och jag somnar. ;D




Kommentarer
Postat av: din snygga syster

du tog den bilden bara för att du är avis på att jag är så snygg! ;D

2008-11-25 @ 10:08:32

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback