smeknamn? jag vet inte.

mååndag idag, nu vecka & nya tag. det första man hade var då alltså luciaövning, kan inte fatta jag ens får vara med i gruppen. milt kan vi ju säga att jag inte kan sjunga, milt!.
match igår, blev lika. så frustrerade, men vi skit i den nu och se frammåt tjejer.
som ni kanske märkt på bdb har jag inte lagt ut på ett tag men jag orkar verkligen inte nu när jag inte har min egna data.
åhh varför är den så cp förresten? varje gång jag loggar in så kommer jag inte in på nån annans.
jag saknar sommaren, solen & färgen! nu går man ju runt och ser ut som ett lik.
olivera vad har hänt med din blogg?!  ingen mer att vara avundsjuk på när måste se nån annans bilder haha.,
 jag måste städa, måste måste måste.



följ ditt egna hjärta.

http://www.youtube.com/watch?v=xK8t0gP4isE

Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback