sorry my heart, I'll be back before you know it ljubavi, ;

Tisdag idag, håller på att skriva en reflektion om andra världskriget och inget går bra.
ska snart & träna i min nya hemstad (:  ,
hillerstorp kommer alltid vara min hemort, alltid dit mitt hjärta ropar.
sitter och lyssnar på Gas Gas - severina & längtar efter sommaren haha ,

hade utv samtal igår och varenda lärare skriver att jag är "alltid positiv och trevlig tjej,"
vad får dom det ifrån? visst jag kan klistra på ett smile i skolan men vad vet dom om mig egentligen? Nada.
hade snack med syon same day, hon var inte ett skit till hjälp. jag fick säga vad jag hade i tankarna och sen var det inget mer med det, åh kom igen- det var ju meningen att hon skulle hjälpa till.

Jag tycker ni borde kolla in världens sämsta blogg jag hittat här (sockormedresar.blogg.se) tror den heter så iaf,
för typ 2 veckor sen snöade det, minns när jag satt på tåget hem från jkpg med amila och jag såg det snöade för första gången iår, och nu liksom inte ens kallt ute mer.
ska det vara vinter så borde det vara riiktig vinter, typ sibirien a lá -30°

vet inte ens varför jag börjat blogga, känndes som att jag behövde någonstans att skriva av mig.
vill ni läsa så varsågoda, om inte så (:  

nu ska jag göra lite te innan träningen och halvsova i soffan en halvtimme,



Kommentarer
Postat av: Maja

Din töönt, men vilken tur att jag tkr om dej ändå =P

2008-11-12 @ 15:02:51

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback