43 dagar kvar,.

tisdag, träning träning
denna dagen har varit såå jobbig, värsta gympan idag i skolan sen omg jag dog på träningen.,
och sen fick jag inte sömn inatt heller för VAKNAR av att min lampa jag har precis över huvudet exploderat!
-omg hela kudden var full av glas,
tack gode gud det är studiedag imorgon! ska verkligen sova ut, hoppas jag.
något bra på tv idag förresten?
det snöade lite idag! men som vanligt försvann det efter 2 sekunder.
olivera sluta lägga ut sommarbilder, jag kommer snart dö av vintern och den har knappt börjat.
jag är verkligen inte heller menad att leva i sverige om vintern, inte linnéa heller ;D


har jag en konstig röst? ;o haha


Nije ljubav..


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback