bistra voda.!

dagen känns ganska meningslös, har ingenting att göra.
har innan alltid hatat måndagar men nu för tiden älskar jag måndagskvällarna,
på grund av inför esc 2009!
Varenda måndag klockan 20.00 hittar ni mig bänkad där.
igår gick avsnitt 2/4 och eurovison är på väg med stormsteg.
finns nog inget jag älskar så som eurovision song contest!
har i såå många år suttit och gråtit, skrattat & ja gud vet allt framför det programmet.
hur kan man INTE älska detta spektakel!! europas alla länder samlas i en sång tävling, hur underbart är inte konceptet i sig självt? ;d hahah
jag har redan skaffat favoriter och programmet har inte ens startat,'
i år går det ju ganska nära i moder russia men har en känsla av att det kommer vara ännu närmare nästa år!

nu ska jag väl ha ännu tråkigare och städa, ♦

Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback