i tried everything, but in the end it was you.





vaknar av sol på morgonen , men självklart när jag går upp blir det grått igen.
idag blir det värnamo , måste köpa presents to sister ;d
senare idag blir det nog kanske att träffa tjejerna , vi får se.
snart är lovet slut, herregud. jag har inte gjort ett skit,.
men igår hör och häpna. jag var ute och sprang!! haha
hela världen tappar väl hakan nu, jag hatar ju nämligen att gå ut och springa.
hoppas min springgalna man blir stolt (Gud snälla gör inte så han vill jag ska springa, snälla)
förresten , vem vill inte ha godingarna här ovanför? jag gillar different stuff (;


Kommentarer
Postat av: Maja

Hahaha tror jag inte på XD Du ut och springa haha?!?! asg ;D

2009-04-09 @ 21:06:37
Postat av: Mamma

Bara vänta du tills din syster yster komemr hem från London,om jag inte minns fel var det 2 pigga systrar som var ute och sprang på Hillerstorps öde gator typ kl.05.00...

Eller drömde jag det??

Vackra skor..javisst..men jag som är en Äkta Skånetös slänger nog hellre på mig tollorna när våren kommer.( Tollor=Träskor)

Puss puss.

Älskar dig.

Mamma.

2009-04-09 @ 23:07:55
Postat av: penilla'

maja: haha jag sprang faktiskt ;d men det gör jag nog aldrig om. fick ett kort hjärnsläpp där hahah x)



mamma: haha hon drog ut mig men det var för jag var ttvungen. Haha gör du det, Puss puss

2009-04-10 @ 09:51:56

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback