Inlägg nummer zwei på samma dag!

kvällsinlägg;

nu börjar mitt rum nästan komma i ordning, med betoning på nästan ;d
städe faktiskt mina systrars rum idag och fick syn på bigsiss' balklänning!
jag bara läängtar efter att få gå och leta i 100 sådana affärer, (mamma, minst 100!)
hörde jb inte har sånna utan att eleverna själva måste fixa dom!
skitkasst tycker jag, men då tänker iaf jag fixa den ;d

maja , har jag fattat rätt så är du påväg mot småland? ;o haha
lyssnar sönder nauci me  with lovely dragana & halo med favon beyoncé heela dagen ,
vem säger favon? hahah jag är för trött för detta!

imorgon kommer min lillsiss'!
Som jag har saknat den ungen,
vi ska måla målarbok varenda minut ;d

klockan är bara 10, men jag är endå redo att sova.
känner detta inlägget blir värre och värre. godnatt narode ♥


Kommentarer
Postat av: Maja ;D

Haha nej om det ändå vore så,, är på väg mot mina arbogakebaber,, mohahaha,,, saknar dej <3

2009-04-08 @ 23:01:26
Postat av: Mamma

Jag sparar 1:- varje dag.Tror du det räcker när det väl är dags?? Ha ha ha!! Troligtsvis inte..

Hoppas du och Julia kramas varje dag,hon har saknat dig också.Nu får jag sakna er båda istället.

Älskar er.

Mamma.

2009-04-09 @ 23:03:39
Postat av: penilla'

Haha , du får nog gå upp i 3 kr per dag tror jag ;d

<3

2009-04-10 @ 09:48:07

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback