we are the champions, my friend

igår åkte familjen på en liten one day vacation till stugan i halmstad,
på himlen fanns inte ett moln och solen lyste 22 härliga grader.
träffade maja och jag minns inte sist jag skrattade så mycket åt ingenting!
nu sitter jag här svintrött och med rågfras i handen, what to do what to do?
hoppas på fint väder idag också, jag är nog den enda som inte börjat små sola än.

Och så har vi Pernilla,
hon är väldigt envis.
Hon vill att allting,
ja allt ska va på hennes vis.
Hon bara säger : gör det, gör
det, gör det, gör det.

- nej tro inte att jag skrivit detta!
detta står på min fotbollströja jag fick av mitt kära gammla fotbollslag.
ska man skratta eller gråta? hahah ;d


Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)

2009-04-26 @ 15:47:30
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Maja

Best day ever <3

2009-04-26 @ 18:58:01
Postat av: Mamma

Ha ha!! Om dina gamla mellanstadie och lågstadiefröknar hade läst din blogg hade dom helhjärtat instämt i vilken liten fröken du var i skolan..ha ha!

Men det har ju lönat sig att vara rekorderlig,eller hur,åtminstonde när vi ska se på dina superfina betyg..VAR STOLT!!

Man kan som sagt ha självförtroende på olika plan.

Älskar dig.

Ps:Du behöver knappt sola,du har vallackblod i ådrorna,vilket gör att du alltid har fin färg.

Puss.Mamma.

2009-04-27 @ 07:43:35

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback