worn out faces, worn out spaces

sitter och skriver min och samirs gympalektion, fattar inte varför vi ska göra egna gympalektioner i 9an.
sprang coopers idag och självklart jag nästan knäcker båda vadmusklerna , så typiskt mig!
idag var jag och lillasyster på cirkus a la gnosjö ;d
helt förvånad, dom hade ankor och gud vet allt! haha
på fredag får jag reda på engelska np, inte för jag direkt vill det men.
jag som har europas sämsta självförtroende inom skolan så det kan ju gå åt skogen eller en helt annan riktning.
i helgen blir det kanske halmstad! hoppas träffa maja (:

nu ska jag skriva klart sen tacka för dagen!, ♥

Kommentarer
Postat av: Maja

Ska du hit till helgen ??? :O:O:O <3

2009-04-22 @ 16:05:22
Postat av: Mamma

Jag,och många andra föräldrar,har ALDRIG fattat alla de där konditionstesterna som ni har haft på Hp-skolan i många år,och då ska det skrytas att jag själv hade högsta betyg i det ämnet.Men anlag till sport är så extremt individuellt...

Du kanske kan söka sommarjobb på cirkus..lära ankor att göra volter...

Håller tummarna för fredagsprovet!!

Det ska bli jättefint väder i helgen,så jag är jätteavis att du ska till Halmstad..ha ha!!

Vinner jag på lotto ska jag köpa en stuga någonstans där..!

Älskar dig.

Mamma.

2009-04-23 @ 09:06:12

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback