be my DJ tonight.

sitter och äter lite toblerone jag fick av samir, så dum han är. där rök sommardieten haha 
men allt har en god tanke , 
fick den sötaste plånboken av han också!
gillar inte små heller, vill ha en rejäl. som om han läste mina tankar, har letat efter en snygg plånbok hur länge som helst.

lyssnar på känn en doft av kärleken, what els liksom?
linnéa är den enda som förstår min besatthet!

idag har det varit fult väder som vanligt,
men nu när klockan snart är 6 blir de skitfint,
dags för pappa att dra fram grillen!
kryddigt kött, njam!

känner redan stor saknad av lillasyster,
och dessutom storasyster men det erkänner jag över min döda kropp!

nu ska jag läsa lite bloggar sen mat & ikväll blir de lejonkungen!
pusss ♥


 what i've been up to today
never mind the quality, it's the computer







Kommentarer
Postat av: Louize:)

Du röstar på mig, va? :)



http://jeffelina.blogg.se/2009/may/12-maj-l.html

2009-08-05 @ 19:34:39
URL: http://thegirlfromstockholm.blogg.se/
Postat av: Mamma

Gottegris där!!

Lillasyster är aldrig långt borta.Du kan träffa henne NÄR du vill.Puss.

Älskar dig.Mamma.

2009-08-05 @ 20:36:55
Postat av: malin

klart att du saknar din snygga syster ;D



jag saknar dig med, men det erkänner jag inte ;D

2009-08-05 @ 22:07:53
URL: http://londondreams.blogg.se/
Postat av: världensbästalinnea'

åhh, jag känner verkligen att jag måste köpa lejonkungen. så jag också kan titta på den hela tiden. har bara den på tjockisfilm. :( <3

2009-08-07 @ 19:18:23

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback