blomkål? eller nej nektarin

känns som om livet gått under för msn inte funkar,
hatar smsa och ringa så har typ ingen kontakt med omvärlden.

torsdag idag, blev lite små nollning idag.
blev utmanade på brännboll av 2orna och 3orna.
killen frågade mig om att bli hans baldejt, jag stog där som en idiot och fattade ingenting.
rättade till glasögonen, hostade och sa att han hade något på tänderna.
narode, detta är genialiska pernilla under press.
hahaha.

har precis kommit hem från ICA, jobbade stängning idag.
kollar på unga mödrar och tänkte äta lite nu, vad har alla gjort idag?
imorgon är jag ledig, yees,
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

VADÅ LEDIG?? Har jag missat något,eftersom JAG har suttit i skolbänken hela dagen?? Hahaha!

Vilka underbara semesterbilder,livet är så bra ibland.Alltså,killen som tog mod till sig och frågade om baldejt har säkert gått och dött av pinsamhet sen dess,stackaren.Ibland är du precis lika retarded som resten av oss andra...Ha ha ha ha!!

Jag älskar din blogg,den gör mig glad.

Ha en bra helg.Älskar dig.Mamma.

2009-08-28 @ 16:09:13

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback