cp header som inte vill funka.

helloo folk,

dagen blev inte alls som jag trodde utan lilla familjen bestämmde sig för att ta en roadtrip till kålmorden!
lite kul tyckte jag eftersom jag aldrig varit där, men det var inte lika kul 7 timmar senare och skoskav!
tog massor av bilder, eller tja, min lillasyster tog 90 på delfiner.
så måste rensa sen blir de väl lite bilder ,

vad händer då i helgen?
vi har superfint väder för tillfället så tänker njuta av det så mycket jag kan för nästa vecka blir det jobb a la fabrika.
och på tisdag ska jag till ICA och lära mig kassan för jag fick jobbet!!
shit, helt stolt.
trodde att efter min kassa presentation var de kört för mig.

nu orkar jag inte skriva mer, ska läsa igenom mina 54 inlägg på bloglovin sen blir de duschen!
puss ♥


Kommentarer
Postat av: världensbästalinnea'

allvarligt?

haha, fyfan va jag ska börja handla i gnosjö nu istället :d <3

2009-08-08 @ 01:10:18
Postat av: Mamma

Grattis till jobbet vännen.Vad har du för arbetstider där eftersom du snart börjar skolan?

Älskar dig.Mamma.

2009-08-08 @ 21:56:37

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback