i don't care if i'll never see you again.

jag satte klockan på 8 idag, skulle se om jag kunde klara att gå upp.
vaknade 11 och hade på något mystiskt sätt stängt av alarmet utan att ens veta om det.
det är ute med mig.
imorgon blir det jobbet och jag ska upp halv 6 SENAST.
hahaha no way in hell säger jag bara.

imorgon börjar SISTA HELA VECKAN innan sommarlovet är slut.
får lite ångest när jag hör det, tiden har gått så himla snabbt.
jag hann knappt ens blinka känns det som.

ska nog börja räkna dagarna till höstlovet nu,
men de andra loven är inget att jämföra med sommarlovet.
sommaren slår allt annat med 100.
åhh vad jag klagar,

men veeem ser framemot  regnstövlar och vinterjackor egentligen?
inte jag.

nu ska jag ut och ta vara på de sista sommarstrålarna!
puss ♥


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback