i'll be alright

vaknade och såg det var SOL ute, sol jag inte sett på en månad!
det blev att packa strandväskan på minuten.
åkte själv & det var ganska öde, skönt att sitta ensam med en bra bok och sina tankar.
har hört det ska vara sol hela veckan & det tackar jag absolut inte nej till då jag ska sitta på fabriken nästa vecka!

ser nu förövigt ut som en kräfta i ansiktet, ingen aning om varför.
jag bränner mig aldrig!
nu tar batteriet på datan slut,
uppdaterar senare.

vad har ni gjort i sommarsolen?

puss ♥

för er som är sena, kristinia Debarge goodbye, en låt som spelas flitigt av mig på stranden!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du får lite sol på näsan...Hoppas ni hade en underbar dag bland delfiner och andra djur.Puss.

2009-08-07 @ 22:36:41

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback