inventering

hej folket,
så trött idag att jag snart kommer somna på tangentbordet.

jag får verkligen damp på msn, har försökt byta i 3 dagar nu men varje dag står de att jag försökt för många gånger. nästan gång de står så kastar jag ut datan genom fönstret!

ska snart iväg och jobba och då blir det inventering, kommer somna bland kryddorna och frukterna.
idag ska jag bara ta det lugnt,
tänker gå och göra en kopp te och sova en halvtimme!

imorgon blir det träning,
right tina? ;dd
jag har noll koll haha, visste inte ens ni hade match igår!

hörs sen,
puss ♥

HAHAHAHAHAHAH!
linnéa, jag & tina för? 4-5 år sen?
jag bjuder på den, ibland behöver man skratta :D


Kommentarer
Postat av: Mamma

Varför funkar inte ditt Msn?

Tur att det är du som inventerar och inte jag...då hade ingen räkning stämt alls.

Jobba färdigt och hem i säng med dig gumman.Puss.Mamma.älskar dig.

2009-08-31 @ 16:15:20
Postat av: linneaa.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH, du skämtar med mig? :o

fyfan, tur att man förändras kan jag ju säga iallafall B)



nu ska vi inte klaga så mycket här va, jag ligger faktiskt hemma med feber och äckelhosta. :(:(

<3

2009-08-31 @ 18:58:51
Postat av: tina

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH !

driver du med mig ?

jag dör av skratt här borta . haha

va fina vi är :d <3

2009-09-11 @ 17:38:52
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback