rik på kärlek & glädje. vad mer behövs?

är det något vi är bra på så är det födelsedagsfester.
blev helt sånhär nu, läängtar tills någon fyller år! haha

37 dagar kvar till den närmaste & det är linnéas,
linnéas blir alltid bäst på något sätt.
längtar!

försöker att inte lyssna på pappa och lillasyster som sjunger singstar - roger pontare.
Gud, finns det ingen nåd?

köpte nya söta mått till köket idag, lila och fina.
blev att åka hem och testbaka kladdkaka på direkten.
sitter med en tallrik kladdkaka, stort vispat grädde & bär framför min just nu.

jag har tänkt på, att när mina vänner ser jag är nere, ledsen.
då reagerar dom enormt, jag är inte den som deppar för minsta lilla.
kan man vara glad så var glad, jag är frisk, 16 och har hela livet framför dig.
jag har framtidsdrömmar som är i höjd med himlen,
jag har INGA begränsningar!
lev livet, imorgon kan det vara slut!
jag tänker leva mitt liv fullt ut och med ett leende på läpparna!

längtar till filmen ikväll!
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha ha...Du borde smygfilma med mobilen när din lillasyster och pappa sjunger Singstar!!!

Lägg sen ut dom på YouTube....Ha ha ha ha ha!!

MAKE MY DAY,PLEASE.

2009-08-28 @ 20:38:47
Postat av: Maja

Haha,, jag fick t.o.m. vara med på ett litet hörn i bilderna...schysst ;) <3

2009-08-29 @ 10:37:26
Postat av: tina

vilka fina bilder pernilla ;d

snart blir det feeest ! :)

<3

2009-08-30 @ 23:29:03
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback