no pictures on this computer!

har inget att göra så skriver av mig här lite,
det är nog det största skälet till att jag har bloggen.
jag blir full av ord & tankar och om jag inte uttrycker dom så blir allt pannkaka!

har precis fått igång min data nu hemma hos oss också,
den har bara fungerat i skolan innan men nu äntligen så.
kanske borde ta en data kurs,
kan verkligen inget om datorer!

blev att åka och köpa en matta idag som jag ångrade direkt när jag gått ur affären,
byta imorgon om jag orkar.

sen blev det hem och baka!
papa: åhh, står du nu här igen?
jag: ja vadå?
papa: om du är hungrig ät mat, om du är sugen ät godis - ta vad du vill. färdigpackat i skåpen!
jag: ma halo, jag tycker faktiskt att det är ett nöje att baka
(papa kollar på mig med höjda ögonbryn med en godispåse i handen och suckar sen går)

sen när de fel på att vilja baka för skojs skull, att sticka/virka för skojs skull, att städa för skojs skull?
jag tänker iaf aldrig bli som de där bortskämda hemmafruarna, skulle aldrig klara att sitta och måla naglarna en HEL DAG.

äsch, nu ska jag äta kladdkaka och kolla på friidrott
puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mamma

Alla har vi våra intressen.Du kan alltid hälsa på Mamma ¨för skojs skull¨...Ska du inte ut med Maja nu i helgen? Skulle väl vara skoj att dansa lite???Älskar dig.Mamma.

2009-08-22 @ 11:23:45

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback