sämst väder i sverige - gnosjö

funderar starkt på att byta bloggdesign,
det tråkiga då är ju att jag kopierar den av en tjej och då kommer 1000 andra fjortistjejer ha en likadan.
man vill ju sticka ut. sätta sin egna prägel.
hmm..

vad händer idag då? (:
ni är för fega för att kommentera!


idag kommer ialla fall Samir för att hälsa på lite,
alltid trevligt ♥
men vid 21 så vet alla vad som gäller - sagan om de två tornen!

vädret växlar mellan regn och molnigt, as always i gnosjö.
sämst väder i sverige.

fick sms om att på måndag blir det inventering på ICA , åh menar ni allvar ?
but, vill man göra ett gott intryck så är det bara att dra dit röven och räkna varor i 6 timmar.
har fått hela uniformen nu som dom kallar det,
herrskjorta, herrbyxor och namnskylt.
jag ser ut som michelingubben. Gud.

nu ska jag gå och planera nästa vecka,
jag är ett riktigt kontroll freak när det kommer till sånt.
puss! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Allt som händer,händer i hillerstorp idag.MÖSARÄJSET,det du Pernilla..Fast jag är förkyld och allmänt dålig så jag hoppar över det.Men om 2 veckor har ni ju en massa på gång i Gnosjö.Som vanligt när det händer mycket roligt att gå på har jag inte Julia hemma.Fast jag ska dit ändå,så du får ta Julia och gå dit.Älskar dig.Mamma.

2009-08-29 @ 13:10:55
Postat av: linneaa.

jag är inte för feg för att kommentera, så det så. :d

jag är lite sådär halvsjuk, min kusin kommer förmodligen hit och gör mig ännu sjukare snart. ikväll blir det kanske gnosjö, tina ska hälsa på sin loverboy ;d så ska med och hålla reda på henne, om jag orkar.



såå, blev du glad nu? :d

<3

2009-08-29 @ 15:39:13
Postat av: linneaa.

och förresten, mejeriet igår va skiiiiiiitbra.

du missade något säger jag bara.

jag och lydia dansade med snyggaste killen jag svär, och tina blev avundsjuk :d <3

2009-08-29 @ 15:40:33
Postat av: Maja

Om inte jag minns fel så har jag kommenterat dina 2 senaste inlägg?!?! :O:O <3<3

2009-08-29 @ 17:56:14

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback