sommarlov tack.

gått i skolan i 3 dagar och är redan trött på det.
var inte direkt som man väntat sig,
frisör lektionerna och de som har med frisör att göra är verkligen jätte kul,
men resten av sakerna.
vad ska man säga, får bara en sån känsla.

klasserna är väldigt mixade.
folk spridda i hela sverige går nu i min klass.
lite roligt med en mix, så man inte bara får stå ut med infödingar.

oh btw, jag är nu vegatarian!
maten auf jb - går ej att beskriva.
jag är kräsen, men gosh.

vädret är så tråkigt nu att jag nästan dör,
sommaren är verkligen slut nu.
nu åker byxorna och koftorna på.

fortfarande ingen nollning eller inspark,
folk håller sig för sig själva.
jag träffar klasskompisarna, inget annat.

tina, linnéa, lydia & maja - hur har det gått för er? nyfiken! ;dd

nu ska jag sluta klaga,
ska åka och handla.
ha en trevlig helg!
puss ♥



Kommentarer
Postat av: Mamma

Vill bara att alla ska veta att efter 1 dag i skolan var Pernilla fullärd och åkte hem och klippte lillasyster.Hon blev jättetjusig!!!

2009-08-21 @ 19:56:01

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback