söndag... eller näh, måndag??

hej alla morgonpigga!

mycket mycket tråkigt väder att vakna upp till. ett fett grått moln över himlen och regn som smattrar mot rutan.
då fanns det bara ett alternativ för mig och lillasyster, göra polkaglass och mysa ner oss för att titta på lejonkungen.
ser jag inte på det så känns det som något nytt ska komma i filmen och jag ska missa det så jag måste sitta klistrad varenda dag.
hmm, se vad som händer med oss tonåringar när vi får för mycket fritid! ;dd

hade egentligen inte den minsta plan på att gå ut idag men lillasyster klagar att hon vill till simhallen.
jag hatar att åka till simhallen, klor som får mig att se dåligt i en vecka, iskall pool fast den är inomhus. i can go on forever.
jag förstår inte folk som åker dit "för skojs skull"
men, ibland måste man väl vara en fin syster så jag släpar fötterna efter mig dit.

hade inget att göra innan idag så fick en ny pusselattack så började klippa sönder en klänning från Gina som jag aldrig använt, prislappen satt tom kvar haha. så istället för en klännign blev det en kjol med hög midja och en magtröja.
hmm, jag som aldrig ens använder magtröjor? nåväl, vill man sy så vill man.
bror sa för någon dag sen att SY generationen helt kommer försvinna.
absolut inte sa jag, finns inget mer avslappnande av att sy och sitta och sticka enligt mig.
men som jag sagt innan , jag är lite som jag är ;dd

visar bilder senare om jag får igång mina konstiga kamera,
nu blir de simhallen!

puss ♥


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback