summer of 2009

sista sommarlov dagen innan jag tvingas ner i skolbänken.

igår träffade jag tina & gabrijela i värnamo,
fikade lite på snipen & jag letade efter någon ny topp eller något till skolan, har som vanligt lite panik inför vad man ska ha på sig.
men as usual när lönen kommer in hittar man inget och när det växer spindelväv i den så hittar man en miljon saker.

natten spenderades med tolstojs Anna Karenina och en kopp te.
bestämmde mig för att verkligen sova ut sista morgonen på länge så jag vaknade runt 12.
precis i tid för att se blanka säkra finalplatsen!

kommer dö över att jag missar finalen imorgon.
ack och ve, får kolla läget på text-tv.

känns konstigt att skolan börjar imorgon, känns konstigt att komma in i en rutin.
men jag älskar rutinen.

kollat igenom mitt schema, 3 timmar matte på morgonen 50 minuters lunch 3 timmar gympa.
försöker dom döda mig?
allvarligt talat, jag klarar inte sitta så länge, blir bara trött och då är de to hell with it.
hade jag vetat jb hade sånt här schema hade jag kollat på andra alternativ.
det är nu Samir ska säga att det inte kommer bli så farligt och att vi åtminstone går på samma skola. Samiiiree? ♥

nu ska jag ta en paus från allt, sätta mig på balkongen och njuuta av doften av nyklippt gräs.
åhh, sommaren varför varar du inte längre?

puss

mellan 08.15-15.10 kommer ni se en död pernilla.

liten sammanfattning av sommaren,
sol, bad, regn,
jobb, vänner, kille
familj, släkt, syskon
halmstad, varberg, kålmården


 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj oj.Det känns spännande att du ska börja i Värnamo.

Men 3 timmar matte hade jag ALDRIG stått ut med..Om jag har mer än 10 minuters mattelektion på mitt schema,kommer jag att säga att jag har fått akut magvärk,och åka hem.NÅGON MÅTTA FÅR DET VARA PÅ ALLT ELÄNDE!!

All lycka till imorgon.Jag ringer ikväll och kollar hur nervös du är(eller inte).

Älskar dig.Mamma.

2009-08-18 @ 18:27:21

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback