för du är vild och galen och för ung!


idag är det söndag,
helgen har gått alldeles alldeles för fort.
nu börjar den första riktiga veckan i skolan, känns inte ens som vi börjat än.
jag hoppas runtinerna ska sätta sig bättre, förändring är svår men bra.

jag känner nu en värme i mitt hjärta,
en längtan?
jag känner en doft av kärleken!
den sveper tyst förbi.
en kort sekund kan allt som lever här, få känna harmoni.

linnéa, du vet hur jag hade ägt sönder dig på lejonkungen låtarna.
you and me - singstar!

jag saknar min lillasyster, min lilla galning.
trots att vi inte har likheten på utsidan så har vi mer gemensamt än vad jag själv visste.
jag börjar se delar av mig själv i henne.
nästa gång ska jag definitivt ta henne till våran favoritplats - biblioteket.
mamma, krama henne extra från mig.

idag blir det att bara ta det lugnt, vila upp mig inför den nya veckan.
ny vecka, nya tag.
tjejer, kom gärna och hälsa på!
nu ska jag dra för gardinerna, göra en kopp te & se på film.
förresten, ni i min klass. ni vet filmen vi såg, kolya - vet någon vart man kan köpa den?
hoppas alla haft en bra helg, det har jag.
puss ♥

riktigt fin , jordin sparks - battlefield


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till nu den 1:a riktiga veckan.Roligt och spännande förstås.

Jag ska krama lillan från dig lite extra.Snart ses ni igen.

Godnatt lilla apan.Sov så gott.

Älskar dig.Mamma.

2009-08-23 @ 22:34:50

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback