such a huge ego

vet att jag varit sämst på att uppdatera inlägg som man faktiskt vill läsa,

vad händer idag då?
fredag, kompisarna drar till mejjan?
jag ska köpa skolsaker och spela spel med min älskade lillasyster som kommer hit, that's the way I do it (:
blir väl att kolla på bratz-filmen för hundrade gången, tänk hur besatt man blev av saker när man var yngre.
undra fan om jag var sån haha.

i helgen går Sagan om ringen triologin på tv,
jag verkligen dör för dom filmerna.
dom är mäktiga, samtidigt som jag sitter bakom en kudde halva filmen!

bilder från turkiet, miss miss miss
vattnet där var lite skillnad mot äckelsjöarna här, tsss
(datumen är fel, cp)
puss ♥













Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilka vackra semesterbilder.Ibland är livet bäst.

Hoppas ni får det riktigt mysigt i helgen,du&lillasyster.Älskar er.Mamma.

2009-08-28 @ 16:14:00
Postat av: Maja

Saaknar... :) <3

2009-08-28 @ 16:34:10

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback