be prepared!

om...ungefär 100 dagar så är det final i melodifestivalen och vi kommer att veta Sveriges bidrag i ESC.
13 mars, sist av alla andra länder.
stupido, yes.

nej detta är inget skämt, jag har stenkoll redan nu, räknar dagarna och allt.
ESC är det största eventet som händer på TV.
varje år sitter jag bänkad och för statistik och allt annat stalker-aktigt, you name it.

ska man till oslo eller inte, that's the question.
mycket tveksamt,
hatade förra årets bidrag, aldrig gråtit sådana hat tårar förut.
tro mig, när dagarna börjar närma sig så kommer en ny kategori poppa upp.

ironiskt, jag hatar schlager och svenska melodifestivalen men jag kan döda för Eurovision Song Contest.
hmm....
alla har vi väl våra "egen-heter" - jag råkar bara älska ESC.
ha en bra kväll!




Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback