dagens

irritationer.
alla dessa irritationer de finns i denna värld.
eller kanske pernillas värld.
kolla, pratar om mig själv i tredje person, hur irriterande är inte de då?!
anywaaaaaaay, för att komma till saken;

jag tycker det är bland de fulaste jag jag vet att se när folk skriver på msn, fb, sms, bdb eller var man nu skriver.
att se dom skriva ex:
j*vlar
b**ch
h*r*


snälla nååååån, försöker ni gömma de fula ord ni precis skrivit eller?
för både jag och en blind man ser vad du försöker förmedla även om du känner dig mindre elak med små stjärnor över en eller två bokstäver.
vill du inte säga dom så var tyst, vågar du inte så var tyst, får du inte så var tyst.
bättre upp, säg dom inte alls.
oerhört onödiga svenska ord.

dagens irritation,
puss och hej.



Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback