good girl gone bad

åhh linnéa,
fick nästan tårar i ögonen av din kommentar.
ja den om håret, like I care om ni tycker de är fjantigt eller inte.
hår är en big deal för mig som hoppas bli frisör och allt!

för nu ska håret INTE klippas mer, de ska sparas till längre än INNAN
håret med stort H,
som jag helt plötsligt bara fick för mig att klippa av. idiotaaaaaaaaaa
februari 2008 ungefär? ↓ bakifrån



framifrån



efter; som ni ser så är inte jag den som kör på safe och toppar 1-2 cm.
cut it all of är min filosofi.



oktober 2009; utväxt page och allt



nu:



Kommentarer
Postat av: vesna

gud va vackert hår du hade förut=)

2009-12-10 @ 21:34:34
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: Anonym

åh, det är verkligen helt sjukt vilken skillnad det är. :o

fast lika fiiiiin ändå. :)

puuuuussss. <3

2009-12-10 @ 21:48:43
Postat av: anamarija

Shit vad långt hår du hade gumman:) alltid lika söt:)

2009-12-11 @ 19:37:18
URL: http://anamarijaaa.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback