he ate my heart then my brain

dagens funderingar.
namn.


jag heter pernilla.
de visste ni kanske redan.
men om någon ropar mitt namn i korridoren eller vart dom nu är så reagerar jag knappt.
Ingen i min familj använder mitt namn i vanliga fall.
alla mina klasskamrater förbryllas utav detta.
men vad kallar dom dig?!
tjaaa, jag vet knappt heller vad dom kallar mig.
Vi brukar ha ögonkontakt sen börjar vi prata så man vet vem man pratar med.
så löser vi de i vår familj, inte världens problem liksom.

ska nog hälla i mig lite kaffe sen blir de städning på schemat!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ha ha..kärt barn har många namn..

Vanligaste är nog Illan,Apan,Nuttan..beror på vilket humör vi är på.

Annars är hon döpt till: Pernilla Birthe..

2009-12-20 @ 22:34:04

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback