mission impossible

sitter med den fetaste lite mjölk och 2 sockerbitar -koppen jag kunde hitta.
ska skriva lite engelska arbete och hundra andra saker jag helst vill skjuta upp.
mitt rum är a mess, hittar aldrig nånting nuförtiden.

sitter och sneglar på min nelly kasse i dörren,
vill bara säga att dom har stoooort + för sin leveranstid, 1 dag.
bästa faan, för sånna som inte pallar vänta på sina älsklingar som jag.

ska dra på glasögonen och förhoppningsvis bli lite smartare.
och btw, grattias linnéa! ♥


Kommentarer
Postat av: vesna.blogg.se

haha :)



hoppas allt e bra me dig :)

2009-12-08 @ 17:32:34
URL: http://vesna.blogg.se/
Postat av: linneaa.

taaack , :d

skulle du med på luciat imån? :):) ♥

2009-12-09 @ 13:48:18

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback