mundravel

ja har fetaste mensvärken och tyngsta huvudvärken och jag ska iväg och jobba om en halvtimme.
inte en jävel på msn eller facan som kan underhålla mig.
lillasyster snor den mesta värmen i sängen.

hon och pappa bestämmde sig för att pynta när jag inte var hemma.
vi ser nu ut som en grekisk pizzeria med blinkande ljusslinga i fönstret och allt, ni ringa vi baka!
och det är inte allt, den spelar julsångerna under tiden.
åh jag blir arg bara jag tänker på den.

sista helgen innan jul, fortfarande inte köpt en enda klapp.
jo till mig själv men det räknas nog inte.

funderar på att börja skriva nyårslöften som ja aldrig kommer hålla endå.
men what's the point liksom.
vet inte ens vart jag och mina klackar ska befinna sig.

ska nog sluta innan ni förväxlar min blogg med bridget jones,
ha en bra lördag sweeden.


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback