sancta lucia

godmorgon godmiddag eller godkväll bloggläsare, välj själva.
sitter mitt uppe i vad som ut som ett tornadodrabbat kök.
jag bakar.
är nu inne på min tredje plåt muffins och sen kommer lussekatter,
börjar känna mig lite smått snurrig, de måste vara de goda dofterna haha.
facebook sa precis att jag är 95% tjock, tolkar det som att jag är en duktig bagare haha!

update; H&M vill fortfarande inte låta mig köpa jackan.
imorgon åker jag dit och visar dom var skåpet ska stå.

tänkte köpa julklappar idag men den idén övergav jag snabbt för de orkade jag verkligen inte.
måste nog gå och kolla till mina muffins nu,
auf wiedersehen!

"beauty is acceptance. It's being kind to other people and accepting yourself"
-
Whitney, sötare än den sötaste karamellen


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är konstigt att det alltid är de ursnygga tjejerna som kommer med sådana uttalanden.Typ som när Christina A. sjunger.-You are beautieful..words won't bring me down..

Undras hur det hade mottagits om en ¨ful¨ tjej hade sagt samma sak?(Ps:ful ligger i betraktarens öga,liksom vacker)Inte för att jag inte håller med VAD hon säger.

Ett annat ex.ur filmen Liar,Liar.Grabben frågar sin pappa:Kommer skönhet inifrån?

Pappan svarar:Nej,det är bara de fula som säger det!

Mmmm...det finns många sidor av saken.Men det är väl helt klart lättare att uttala sig så som hon gör om man har en bra hairday,och solen lyser rätt...

Älskar dig.Mamma.

2009-12-15 @ 20:43:25

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback