thelma and louise.

snart kommer min partner in crime tina.
vi ska ha twilight maraton och äta kladdkaka har jag bestämmt.
klockan 2 fick jag för mig att jag skulle rensa mina gaderober en s.k. julstädning.
jag tog allt jag hade i mina gaderober och slängde ut de på golvet.
efter jag kommit 1/1000 genom all skit så blev jag trött.
då ringer tina och säger att de inte är länge tills hon kommer.
fuuuuuuuuuuuuucccck.
fick snabbt bestämma mig att jag inte kommer hinna rensa ett skit så fick helt enklelt slänga tillbaka allt in i gaderoberna.
morgondagens problem kan vi också kalla de.

nu kommer snart min louise så måste dra,
pusssssssss

-"Somebody said get a life... so they did"



Kommentarer
Postat av: Maja

Hur har man twilight-maraton med bara en film?! :O OCH utan mig?! hahah <3

2009-12-21 @ 09:55:54
Postat av: tina

du är det bästa jag har älskling ♥,

haha jag vet! de hade varit något :b

2009-12-21 @ 19:26:04
URL: http://tinatoivainen.blogg.se/

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback