tomteblåss, karameller, anna anka

så julen kom och gick.
vi hade snö, första gången på 10 år känns de som.
julen känndes precis som ja visste den skulle göra, lite halvt överskattad och allt annat shit.
men de spelade ingen roll, att vara nära ens familj och vänner var allt som betydde.
ja fick vad ja önskade, jag fick se folks förväntan. jag fick lite värme.

har inte så mycket att säga, man blir ganska tom efter att julen kommit och gått, att ha sett framemot den ett år sen är den bara slut.
nu ska jag blicka frammåt, greppa kreditkortet och börja shoppa för de är min lösning på tråkiga dagar.
och snart är det nyår och jag ska fylla den onödiga åldern 17.
hoppas alla hade en bra jul, de hade jag.
puss


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback