dancehall.

rörelseprogrammet är nu avcheckat från listan.
& jag är på vippen till ett nervsammanbrott.
jag kännde att det gick så himla dåligt jämfört mot träningarna & jag har inte råd att vara dålig. betygen är allt.

vill bara säga att jag hatar busschaufförer som är så himla otrevliga!
som idag ; jag kom in & jag ler alltid och hälsar och det brukar dom göra tillbaka men denna tanten bara blängde surt på mig.
Halo , vad har jag gjort dig liksom?

skulle blivit lite handboll ikväll men struntar i det.
man vet när man inte är behövd.

nu ska jag lugna mig och gå och skala lite potatis , ;d ♦

Kommentarer
Postat av: Janson

Nu tycker jag du är orättvis Pernilla, vi behöver dig visst på handbollsplanen. <3

2009-02-26 @ 09:09:15
Postat av: pernilla

janson, hade jag varit behövd hade jag fått spela minst 5 min av en 50 mins match. Och vad är det för dumma rykten jag hört om att jag vägrat värma upp?

<3

2009-02-26 @ 22:18:45
Postat av: Janson

Det hör inte hit på det sättet, Henke tog ett beslut som inte jag riktigt förstår heller, därför kan jag inte svara på det. Du tränar lika hårt som alla andra och ska ha den tid du förtjänar nu blev det inte så. Det har hänt alla någon någon. Men du är ändå en sådan person som inte ger upp, vad jag har märkt, menar inte att du ger upp nu men genom att inte dyka upp på träningarna så vet vi inget heller.

Rykten går hela tiden, det här vet jag inte mkt om. Det låter inte ens riktigt och det är inget jag vet vi diskuterar.

Många undrar hur det är, om du har slutat eller om du bara tar ett break. Men du är behövd i laget, och det vet du om. Speltiden får du igen nästa match, bara du fortsätter ge hundra!<3

2009-02-28 @ 19:51:20

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback