Grattis bror!

Jag sitter i skolan och håller på med min bokanalys av Möss & människor. Någon som läst eller sett filmen?
Filmen är så fantasktiskt bra och sorglig att jag började lipa!
Verkligen något man borde läsa, John Steinbeck skriver så bra.

Idag börjar förresten bokrean ! :D
+ idag fyller min bror år, grattis till han ♥

Min blogg börjar likna en gammal tants, snart ger jag väl er öppettider till biblioteket i gnosjö också, ;d
nehe , nu återgår jag till skrivandet. Veckan börjar lugna ner sig lite nu, man slipper hälla i sig 5 koppar kaffe för att vara vaken på natten så man ska kunna plugga till alla proven!


Kommentarer
Postat av: Maja ;D

Grattis till han ;D <3

2009-02-25 @ 16:05:46

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback