i miss my baby boo,.

jag sitter i min säng med en laptopen i handen och en rykande het tekopp i den andra.
jag lyssnar lite på rihanna & tycker för övrigt synd om henne, hur orkar man leva med en kille som misshandlar en?
dump him girl.

mitt hår är som ett skatbo efter gårdagens lock+spray försök.
ska man bli frisör måste man pröva sig fram, ;d

tittar på byxor på ginatricots hemsida & ska säga dig att dom har inte ett enda par jeans som ser bra ut enligt mig!
jag borde göra ett försök att packa min väska tills imorgon men benen vill inte.
 idag är en mysdag

bror min skrattade gott åt min packningslista.
vad är så kul med det? mitt minne är inte alltid min vän och jag vill ha allt välorganiserat, då skriver man en pack lista ;D

var längesen jag hörde av syster min, varför funkar inte din blogg mer?
jag skrattar åt hennes senaste hårfärg, hur orkar du egentligen? du har nu bockat av alla färger på skalan, sätt det på din meritlista. (: ♥





Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback