jag fick nog.

idag spenderades dagen i gislaved, var lite på elgiganten och blev smått kär i systemkamerorna.
klockan är halv 11 och jag har inget att göra, det enda jag ser utanför mitt fönster är en ful gammal vit volvo.
I mitt fönster står min ros jag fick av min käraste på allahjärtansdag. den står i vatten & allt, synd bara att den var i plast och jag inte fattade det på en hel vecka. ibland står det bara still ;d
jag försöker ta det lugnt i helgen men man vet vad som komma skall i veckan.
cirka 10 viktiga inlämningar. thanx
då brukar jag stressa ner med att antingen dregla över skor eller kolla på söta bebos.
Ja, jag är nog besatt av dessa två saker.´+ samir <;3'



jag menar, hur kan du inte nästan dö av denna söta ungen? thihi, ♥

Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback