vi ville bygga oss en borg.

nu sitter jag här igen, med sömniga ögon och håret på enda.
det var en hel vecka sen jag ens tittade på en data, dagarna har bara stömmat förbi.
igår hade sunce moj födelsedag! lördagen var katastrof fram tills att du kom.
jag ser mig nu återigen sitta här med en tekopp i handen & laptopen i den andra.
min tandläkare grämer sig nog över dessa alla tekopps-stunder.
förlåt om jag skriver helt skit, jag är trött med stora bokstäver.
jag har snart läst ut min senaste bok, barn 312. -
haha jag kan inte fatta att nån ens orkar läsa min blogg ;d
just nu vill jag bara dra här ifrån, sticka från snön och allt det gråa.
jag tänker rymma till min syster, jag har saknat att reta henne.

nepp, nu skiter jag i detta & tänker gå och sola en stund & tänka på hawaii. ♥


Kommentarer
Postat av: Maja ;D

Haha medans du ändå är inne kanske du kan göra lite nytta, och skicka alla bilder från förra veckan?! ;D

2009-02-22 @ 18:09:57
Postat av: Anonym

duu, jag sitter på papis data så nej tyvärr

;d , när åkte du hem förresten?

du hörde aldrig av dej fjant!

2009-02-22 @ 18:59:21
Postat av: malin

jag väntar på er!

KOm hit nu

2009-02-23 @ 20:44:00

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback