flower

klockan är 18.48 och jag är så trött att om jag lät mig själv blunda mer än en sekund hade jag sedan legat deckad i soffan.
jag är alltid så himla trött, det är så sjukt.
jag kan komma hem från skolan, sova 3 timmar sen vara vaken & sen när det är dags för att sova så sover jag som en liten björn igen.
undra om jag typ var en sengångare i mitt förra liv, det skulle inte förvåna mig.
och jag har frft inte riktigt fattat alltd med bloggdesign så jag låter den helt enkelt vara såhär tråkig.
vad vill ni att jag ska skriva om , vad vill ni veta egentligen? give me förslag

skämmde ut mig på gkc idag, jag gick in i handelssalen och fick reda på vi skulle göra egna reklamskyltar.
jag kommer där och tror jag har värsta idén, skulle skriva ; i backen behöver jag energi, välj citygross banaNER 10kr/kg
så sitter jag där helt nöjd medans läraren sätter upp min affisch på tavlan.
tina: halo står de inte fel på din affisch?
jag: eh nej verkligen inte, vadå?
tina: ja, men de står ju baner. vad är det?
jag: det gör de ju inte alls, kolla ! B-A-N-E-R
tina: ja baner? vad är det?
jag: bananer ju!
tina: ja men på din står de baner!
jag: jahaaa, ( blir svinröd i ansiktet och känner jag vill dö )
-

ibland går det såhär i mitt liv, jag hänger inte alltid riktigt med. men folket fick ju iallafall sig ett gott skratt
nu ska jag gå och se på are you smarter than a 5th grader, ha en bra helg nu narode! ♥


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback