gott nytt år alla, !

2008 led mot sitt slut och in kom 2009, får hoppas det blit ett mer lyckosamt år.
nyåret firades lugnt hemma hos familjen iår, var lite less på allt men så fort 12slaget kommer och man börjar höra raketerna så liksom fylls hela kroppen med pirr. jag är så lycklig just då

egentligen firar vi nog inte nyår så mycket, vi firar mest min födelsedag.
undra hur det hade varit om jag fyllde en annan dag istället för den 1A, hur hade det kännts att "bara" fira nyår?

nu har jag ringt och beställt klipp tid och jag dör,
kan inte fatta efter 2och ett halvt års sparande så bara tar jag bort de.
så nervös att jag nästan skakar, kan inte fatta att det är en sån stor big deal men för mig är hår allt ;d

nu ska jag gå och ta en kaffe så jag kan lugna mig haha , ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

När ska du klippa dig??

2009-01-05 @ 14:55:52

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback