livet är inte som det brukade

Nu har jag inte lagt ut på ett tag,
har helt enkelt inte haft någon skrivlust.
ja vad har hänt i livet då? inte så mycket faktist, skolan började och första dan blev man satt i en bänd och bara massa press inför nationella proven som vi nu ska ha om några veckor.
jag kännde att jag inte alls var på för de, trodde det var länge dit..
& jag har klippt mig, ;d
första dagen var katastrof , ville inte gå ut utan mössa för min lugg är frft inte ens att tala om.
på tv är tråkiga körslaget, tycker verkligen det är dålig svensk tv helt ärligt.
någon som missat handbolls vm i croooatia? inte jag iaf, kuba-swe idag och det var utklassning.
typ med 30 poäng,

jag måste få upp min energi nu, NUU ♥


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback