och det är den trista sanningen,

sitter och kollar lite på americas next topmodel och jag är besatt.
jag har sett alla säsonger som går att se och när nr 11 började på tv blev jag helt saaalig!
och hells kitchen! varenda dag ser jag det också, gordon är ju för bra! hans favorit ord måste vara fuck off.
gud, vilken förebild- haha ;d

typ 2 veckor kvar till nationella nu och jag är nervööös, vem är inte liksom?
och idag hade jag mer damp på mitt hår än vanligt, måste måste sätta i löshåret och min lugg ska vi frft inte snacka om.
har sån lust att bara dra härifrån nu till ett VARMT land. står inte ut med slasken här i sverige nu! varenda dag blir jag förbannad och svär åt att mina strumpor blivit så blöta.

imorgon sverige-kroatien och jag är pepp!
maja, hurdana pumps hade du köpt? jag bara dreglar efter nya skor, så länge sen jag fick thah
hörde lady gaga ska till parken 21 februari!
nehe , nu är det dags för noplugg som jag faktiskt inte alls har lust till. puss



Kommentarer
Postat av: Maja ;D

Lätt att du och jag ska iväg nånstans haha ;P

Du måste bara söka jobb på skara sommarland, har jag gjort och är sååå pepp ;D

2009-01-22 @ 18:02:38
Postat av: pernilla

haha allvarligt har du? ;o hur fan ska du ta dig dit ? haha ;d

2009-01-22 @ 20:21:53

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback