oseriös

nu har jag äntligen gjort det,
 gymnasievalet är printat och påskivet. no turning back.
det blev tills slut frisör som första val, jag känner att om inte jag kommer in på det kommer hela jorden gå under.
andra och tredje valet tog jag bara för att jag vare tvungen, ni fattar?

har inte bloggat på ett tag, har helt enkelt inte haft lust.
som ni ser är bloggdesignen= katastrof just nu , men jag orkar inte heller ta tag i detta.
imorgon har vi stuidedag och jag är såå glad för det, behöver verkligen paus nu känner jag.
nationella ska dom börja tvinga oss på redan nästa vecka, snälla döda mig!

finns det en period i livet då allt känns tungt?
varenda steg är tungt, varje andetag..
kanske behöver jag den här dalen för att sen uppskatta när jag verkligen känner mig lycklig?
vem vet.


Kommentarer

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback