heco nordiska skruv

ny vecka,
ny jobbvecka. underbaart.
money money money.
fortfarande molnigt och fult väder så jobbet går mycket snabbare då.

känner jag inte har något kul att säga här,
man får ingen inspiration direkt av att stå på en fabrik hela dagen.

när jag kom hem var jag så trött att jag la mig och sov till 8.
great, nu kommer jag inte kunna sova i natt så blir jag ännu tröttare på jobbet.

nu blir de kolla på beeeck!
knock knock, and let me see what you've been working on!

lite andra bilder från stockholm!










Kommentarer
Postat av: världensbästalinnea'

känner att jag har glömt att jag skulle kommentera typ varje inlägg, :b

men lovar att försöka nu iallafall. :)

ska du jobba hela veckan?

<3

2009-07-07 @ 15:10:31

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback