if you get tired, you're fired!

idag jobbade jag sista dagen innan mitt lilla looov, och det är så härligt.

hela dagen har varit 30 grader och molnfritt men när jag ska gå hem, well I'm giving you one guess.
det blir molnigt. Oh my god vilken otur jag har med vädret! haha
känns inte ens som det är fredag idag.
igår var det halva tiden Samir varit borta, bara 2 veckor kvar! ♥
och resten är också borta, tina öland & linnéa lysekil eller nåt? lydia flyter runt på någon båt med sin boyfriend om jag fattat ;dd
ikväll blir det friidrott på tv, jag äälskar att titta på det. finns inget mer underhållande tycker jag. kanske hemligt drömyrke? haha, nej men blir riktigt impad av hur man kan pressa sig själv till en sådan nivå. och alla har väl sina favoriter? blanka vlasic & jelena isinbajeva har alltid varit några jag sitter med näsan tryckt mot rutan för att få en glimt av.
jag har så sjukt olika intressen att jag starkt funderar på om mor och far skakade runt mitt huvud när jag föddes så allt skulle röras om riktigt ordentligt. kanske därför jag är så virrig? ;dd

mamma, aha! jag visste det var något sådant! jag minns än :D

nu blir de kyckling och baguetter! min all time favourite fredagsmat , tina you know what i'm talking about.
tror vi äter det varje fredag, typ tradition med fredagsmys :)
nu blir de pepp inför friidrott! :D

äälskar att höra dessa på jobbet ↓
pusss






Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag älskar den sista låten =)

2009-07-17 @ 19:55:20
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: världensbästalinnea'

men jag är faktiskt hemma nu, så det så. :d

när skulle du till halmstad? :):) <3

2009-07-17 @ 22:17:30
Postat av: Mamma

Var ju inte meningen att du skulle komma ihåg det!!

Skönt för dig att du jobbat färdigt.Nu förtjänar du lite semester.Många nya traditioner i ditt liv,konstigt att läsa...

Älskar dig.Mamma.

2009-07-17 @ 22:17:49
Postat av: världensbästalinnea'

men nu är jag faktiskt hemma, sådetså. :d

när skulle du till halmstad? :):) <3

2009-07-17 @ 23:41:44
Postat av: emma härnqvist/perfektion

bor man på bästkusten så :) hehe nu regnar de därmeot som aldrig förr.

2009-07-18 @ 15:24:27
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: tina

haha, jag vet vad du menar . ☺



och du, jag saknar dig !

varför svarar du inte på din mobil för ?

<3

2009-07-26 @ 23:26:08
URL: http://[email protected]

Kommentarer?

Namn: Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback